Jeśli chcesz zareklamować zakupiony produkt - przedstawiamy procedurę reklamacji towaru.
1. Reklamację należy zgłosić drogą e-mailową lub telefoniczną.
2. Wypełnij formularz reklamacji, który możesz pobrać tutaj ------>> FORMULARZ REKLAMACJI
2. Spakuj wadliwy produkt, dowód zakupu oraz wypełniony formularz. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu przesyłki, aby towar nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.
3. Całość wyślij na adres naszego sklepu (Semi-Art, ul. Kościuszki 3, 58-200 Dzierżoniów). Zalecamy paczkę pocztową ekonomiczną. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz przesyłek wysłanych za pośrednictwem Paczkomatu.
4. W przypadku odrzucenia reklamacji przez tanietusze24.pl, sprawa odesłania lub odbioru towaru zostanie ustalona telefonicznie bądź poprzez e-mail.